מראה אלגנטי ומראה אטרקטיבי: הקריטריונים העיקריים לעבודה בבר הצרכן. הצרכנים נראה תמיד אטרקטיבי. גברים חייבים להיות בטוחים לפניו מודל אמיתי. רק הנשים האלה רוצים לטפל במשקה. כפי שאתה יודע, האחריות העיקרית של הצרכנים היא לקדם את האורחים לרכישת קוקטיילים.
בחירת התמונה תלויה בפורמט העבודה של המועדון. באסיה וכמה מוסדות אירופיים, בנות מציעות צריכה פסיבית. במקרה זה, הנערה בוחרת את המבקר, העובד של המועדון אינו צריך לכפות את החברה שלהם.
צריכה פסיבית
התוצאות של מלתחה MIDEN אינן מתאימות לפעילות פנאי. מבקרים במועדון לחגוג את זה בשל תאורה אחורית בחדר, קשה לשקול את פני הנערה. עם תאורה זו, פגמים מראה רבים מוסתרים.
מה להסתכל על לקוחות פוטנציאליים, בחירת צריכת פסיבית? גברים קראו את הנקודות החשובות הבאות בהיבט של הילדה:
שיער, תלתלים יפים תמיד נראה יתרון; רגליים ארוכות, באסיה אהבה להירגע בחברה של מודלים ארוכת רגליים רוסית; חצאית אורך, מכנסיים קצרים; ברא
...
Читать дальше »